Kochana Wiosno! Droga Wiosno! Pani Wiosno! Czekam na Ciebie.
Co zrobić, aby pisanie listów miało sens i było przygodą?
Jak można to zrobić?
1. Cała klasa otrzymuje jeden wspólny list. Każdy uczeń odpisuje indywidualnie.
2. Każdy uczeń otrzymuje spersonalizowany list od wiosny i pisze odpowiedź.
3. Uczniowie piszą listy do Wiosny z informacją, że Wiosna odpisuje na listy.
Wiem, że wymaga to pracy, ale lubię czasem pisać do dzieciaków. Moje listy nie są długie, ale muszę napisać ich zwykle około 20. Staram się jednak zachowac właściwą formę. Dzieci lubią takie listy, a pisanie nabiera sensu. Polecam.
Adresy mogą być niezwykłe, jeśli znasz swoją klasę...można też nazwać ulicę tak, aby mówiła coś o dziecku np. Ul. Nowego Psa 1.
Adresy mogą być niezwykłe, jeśli znasz swoją klasę...można też nazwać ulicę tak, aby mówiła coś o dziecku np. Ul. Nowego Psa 1.
Klasowe poczta i przyjemności jakie płyną z jej tworzenia TUTAJ.
0 komentarze:
Prześlij komentarz